18. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на услугата с
договореното/поръчаното.
19. Потребителят има право да предяви рекламация на услугата, независимо от това
дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция.
19.1. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на
несъответствието на услугата с договореното.
20. Рекламацията се подава устно на посочения от Търговеца телефон или писмено
чрез, посочения имейл, по поща или подадена до адреса на дружеството. Търговецът
представя на сайта си достъп до формуляр за рекламация.
21. При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията,
предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно
размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт.
22. При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и
документите, на които се основава претенцията, а именно:
• касова бележка или фактура;
• протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на
стоката или услугата с договореното;
• други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
23. Предявяването на рекламация не е пречка за предявяване на иск.
24. Търговецът поддържа регистър на предявените рекламации. На Потребителя се
изпраща документ на посочения от него имейл, в който е посочен номера на
рекламацията от регистъра и вида на услугата.
25. Когато Търговецът удовлетвори рекламацията, издава акт за това, който се
съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на
Потребителя.